Závady kladiv

Závady a jejich řešení

Zpět na stránku Servis

Kladivo neklepe

  • Problém s bagrem;
  • problém s kladivem;

Zkontroluj rypadlo, správné zapojení hadic (odpad vždy u kladivového ventilu)zkontroluj průtok oleje a odpadní větve (zavřené kohouty, nedotažené rychlospojky, přepnutý okruh na svahovku nebo nůžky), vysoká teplota oleje únik v systému, nízký tlak na sekundárním ventilu okruhu (nízký tlak).            

Po kontrole rypadla, je třeba se soustředit na kladivo.

 Zkontrolujte následující:

  • Akumulátor, nedostatek dusíku se projevuje zvýšenou vibrací odpadové hadice;
  • že boční šrouby jsou dotaženy;
  • To, že centrální ventil funguje a není blokován;
  • Že Oblast dopadu nástrojů a dopad pístu nejsou nadměrně opotřebené;
  • Vyjměte nástroj a ujistěte se, že píst se volně pohybuje.

Pokud není žádná z výšeuvedených závad, musí být kladivo rozebráno a zkontrolován stav vnitřních částí. Volejte servis, Hydraulická kladiva s.r.o.

 

 

Kladivo udeří pomalu a mocně

(Bez jakékoliv změny v rychlosti).

V případě, že kladivo klepe pozvolna a bez jakýchkoli změn, měli byste zkontrolovat:

  • Zadní tlak na výstupu;
  • Centrální ventil;
  • Průtok oleje kladiva;
  • Kladivový ventil;
  • Zničený O-kroužek na centrálním ventilu. V tomto případě provozní tlak klesá, jak nástroj proniká do skály.

Pokud není žádná z výšeuvedených závad, musí být kladivo rozebráno a zkontrolován stav vnitřních částí. Volejte servis, Hydraulická kladiva s.r.o.

 

 

 

 

Chod kladiva je velmi nepravidelný, kladivo se zastaví a spustí

Údery kladiva jsou nepravidelně, zastaví a znovu zaklepe, je nutné zkontrolovat následující oblasti:

  • Elektromagnetický ventil na rypadle;
  • Kladivový centrální ventil;
  • Únik v hydraulickém systému;
  • Dotažení svorníků;
  • Rýpadlo, přetlakový ventil;
  • To že se píst může volně pohybovat;
  • Skutečnost, že teplota není příliš vysoká, tj. Nad 80 ° C;
  • Opotřebení pouzder a úderových ploch nástroje a pístu.

Pokud není žádná z výšeuvedených závad, musí být kladivo rozebráno a zkontrolován stav vnitřních částí. Volejte servis, Hydraulická kladiva s.r.o.

 

Olej se přehřívá.

V takovém případě zkontrolujte:

  • To, že chladicí systém rypadla funguje správně;
  • To, že elektromagnetický ventil rypadla pracuje správně;
  • To že přetlakový ventil rypadla pracuje správně;
  • Únik v hydraulickém systému rýpadla;
  • Kladivový centrální ventil;
  • Dotažení svorníků;
  • To že se píst může volně pohybovat;

Pokud není žádná z výšeuvedených závad, musí být kladivo rozebráno a zkontrolován stav vnitřních částí. Volejte servis, Hydraulická kladiva s.r.o.

 

Pokud se vyskytnou nějaké úniky oleje, může být problém způsoben jedním z následujících způsobů:

  • Příliš vysoká teplota, tj. Nad 80 ° C;
  • Přehřáté těsnění na pístu vzhledem k nedostatku maziva.
  • Trhliny v oblasti těsnění nebo poškozené pístu.
  • Použití kladiva pod vodou.
  • Opotřebované těsnění.
  • Nadměrný protitlak.
  • Vysoký provozní tlak.

Pokud není žádná z výšeuvedených závad, musí být kladivo rozebráno a zkontrolován stav vnitřních částí. Volejte servis, Hydraulická kladiva s.r.o.

 

Zbytkové údery.

Přítomnost zbytkových úderů na kladivu může způsobit problémy v konkrétních situacích a způsobit nadměrné namáhání některých komponentů kladiva, jako držáků nástrojů tzv. kameny. Následující řešení mohou zcela zabránit výskytu zbytkové rány:

  1. a) vyměníme centrální ventil na kladivu s ventilem speciálně navržený pro odstranění zbytkových rán pokud je k danému typu k dispozici.
  2. b) vyměníme obousměrný elektrický ventil na vedení mezi vstupem a výstupem na kladivu. Tento ventil je obvykle otevřen a zavře pouze tehdy, když je kladivo pod tlakem oleje, pokud je takový k danému stroji k dispozici.

 

Zpět na stránku Servis